.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جای خالی مازنی ها در کابینه پر می شود ؟
« محسن نریمان » در راه وزارت نیرو .....
شمال نیوز : به هر روی محسن نریمان مدیر کهنه کار مازنی ، شایستگی های لازم را برای قرار گرفتن بر مسند وزارت نیرو و مواردی مشابه را دارد و در گذشته نشان داده که در مسئولیت های خود موفق بوده است .....

شمال نیوز : محسن نریمان یکی از مازندرانی های سرشناس در سپهر سیاسی کشور می باشد، او در حال حاضر معاون وزیر راه و شهرسازی است و در دوران انتخابات رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران بوده است. بعد از انتخابات و پیروزی دکتر روحانی نام محسن نریمان به عنوان مطرح ترن گزینه برای استانداری مازندران بر زبان ها افتاد.

اما نریمان خود را زیاد وارد این بازی نکرد ، به تهران رفت و سعی کرد برای مناصب مهم تر و حساستری رایزنی کند، در همان زمان رسانه های مازندرانی کم و بیش از نریمان به عنوان وزریشنهادی نیرو نام می بردند، اما بعد از مدتی نریمان برای شهردار تهران شدن عزم خود را جزم کرد و برنامه خود را به شورای شهر تهران ارائه داد.

نریمان در بین گزینه های جدی شهرداری تهران حتی مطرح هم نشد، از آن طرف وزیر پیشنهادی نیرو هم مشخص شد و آن فرد نریمان نبود اما باز هم روزنه ای از امید برای محسن نریمان به وجود آمد، علی رغم همه پیشبینی ها حبیب الله بی طرف وزیر پیشنهادی نیرو رای اعتماد از مجلس کسب نکرد و این وزارت خانه بلاتکلیف ماند.

با این شرایط منابع خبری از نریمان به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو نام بردند و اعلام کردند که وی یکی از گزینه های مد نظر روحانی می باشد و نمایندگان مجلس هم نظر مثبتی به وی دارند.

حال باید صبر کرد و دید آیا این خبر صحت دارد یا فقط یک حرکت رسانه ای  است. به هر حال چیزی که اکنون مشخص است تلاش محسن نریمان برای تصاحب یکی از پست های حساس و رده بالای مدیریتی در کشور است به گونه ای که استانداری فقط گزینه ذخیره برای وی به حساب می آید.

به هر روی محسن نریمان مدیر کهنه کار مازنی ، شایستگی های لازم را برای قرار گرفتن بر مسند وزارت نیرو و مواردی مشابه را دارد و در گذشته نشان داده که در مسئولیت های خود موفق بوده است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.958 seconds.